Hiring by

wiring

met zes verschillende pijlers van recruitment marketing optimaliseren wij het wervingsproces
Element zwart

We werken met verschillende pijlers, omdat we zo voor elke opdrachtgever, in iedere fase de juiste oplossing kunnen bieden én het ons werk overzichtelijker en leuker maakt. De zes verschillende pijlers kunnen los van elkaar worden ingezet, maar het beste resultaat behaal je door meerdere – of zelfs alle – pijlers met elkaar te wiren.

Voor veel organisaties is er nog geen heldere visie voor het starten met of verbeteren van de recruitment marketingactiviteiten. Je ervaart een wervingsuitdaging, dat is duidelijk, maar wat heeft jouw organisatie precies nodig om dit in place te krijgen? Door een RM Pro uit te laten zoomen en de situatie met helikopterview te bekijken, kunnen wij dit voor jouw organisatie oplossen. Dit kan in de vorm van een Arbeidsmarktcommunicatieplan of Recruitment Marketing Support.


Werken bij
site

Job
advertising

Applicant
Tracking
System

Recruitment
marketing
automation

Data
intelligence
& analytics

6

Data intelligence & Analytics

Benut de kracht van data in je organisatie en zorg voor hogere effectieve instroom. We analyseren iedere stap van talenten en ontdekken patronen waardoor we waardevolle inzichten halen uit alle recruitment data en – informatie, zodat we doorlopend kunnen optimaliseren.

1

Employer Branding

Het imago, de identiteit en alle activiteiten die leiden tot jouw werkgeversmerk en reputatie, verbinden talent aan je organisatie. Een goed employer brand is essentieel om nieuwe werknemers aan te trekken maar ook om de huidige werknemers te behouden.

2

Werken-bij website

Van vacaturepagina tot werken-bij site – laat meer zien van je waardepropositie dan alleen een vacature. Onze converterende recruitment websites voldoen aan de laatste performance technieken en zijn voorzien van de laatste online recruitment trends.

3

Job Advertising

Bereik en werf 24/7 actief en passief werkzoekenden via Job Advertising. Van creatieve concepten, campagnes en promoties tot en met verschillende advertentiemogelijkheden via display, video, social media, zoekmachines en vacaturebanken met als doel direct een kwalitatieve kandidatenstroom te genereren.

4

Applicant Tracking System

Een Applicant Tracking System (ATS) is software waarmee recruitmenttaken efficiënt en effectief overgenomen en geautomatiseerd kunnen worden. De functionaliteiten van een ATS zijn breed, maar het hoofddoel is het effectiever maken van het recruitment proces voor zowel de recruiter als de kandidaat.

5

Recruitment Marketing Automation

Volg de digitale activiteiten van jouw kandidaten automatisch en continu. En activeer ze door op basis van hun gedrag gepersonaliseerde en relevante content aan te bieden. Hierdoor ontwikkelen ze sneller interesse in je bedrijf, en gaan ze sneller over tot solliciteren.

Aan de slag met recruitment marketing?

Wij helpen je hier natuurlijk graag bij. Laten we kennis maken, dan vertellen we je alles over de mogelijkheden binnen Recruitment Marketing. Laat je gegevens achter en we nemen snel contact met je op, of plan meteen een afspraak in onze Calendly agenda!