Project

McArthurGlen

Element zwart

Candidate journey analyse

McArthurGlen is Europa’s meest toonaangevende ontwikkelaar van designer outlet shoppen. Met internationaal meer dan 3000 outlet winkels en een breed pallet aan verschillende (bij)banen in verschillende lagen van de organisatie hebben ze een enorme wervingsbehoefte.

Om de online werving van McArthurGlen te verbeteren hebben we een analyse gedaan op hun candidate journey. In de analyse hebben we alle stappen doorlopen die een kandidaat ook doorloopt, van vindbaarheid tot solliciteren op de vacaturepagina van McArthurGlen. Het doel van de analyse is om te achterhalen waar de bottlenecks zitten en waar er dus ruimte is voor optimalisatie, om zo een nog betere candidate experience te kunnen bieden.

In deze analyse is rekening gehouden met de volgende zaken:

  • Vindbaarheid
  • Gebruiksvriendelijkheid
  • Techniek
  • Tekst
  • Beeld
  • Opbouw content
  • Inhoud algehele content

resultaten

Een heldere en grondige analyse van de gehele candidate journey. In de analyse hebben we een duidelijke beschrijving van de huidige “problemen” gegeven en op basis hiervan voor verschillende onderwerpen, heldere en impactvolle aanbevelingen gedaan. Tot deze aanbevelingen behoren onder anderen SEO-optimalisaties, een social mediastrategie en een verkort sollicitatieformulier voor meer conversie.

Element zwart

Meer projecten

ik wil dit ook

Wij helpen je hier natuurlijk graag bij. Laten we kennis maken, dan vertellen we je alles over de mogelijkheden binnen Recruitment Marketing. Laat je gegevens achter en we nemen snel contact met je op, of plan meteen een afspraak in onze Calendly agenda!