Project

De Vakmeester

Element zwart

Employer branding & Arbeidsmarktcommunicatieplan

De Vakmeester is een detacheerder in het publieke domein. Ze bemiddelen de beste vakmensen in ruimtelijke ontwikkeling, bouwen en wonen. De Vakmeester gelooft in mensen, niet in uren. Dit betekent dat ze gaan voor een persoonlijke fit, zowel inhoudelijk als cultureel gezien.

Deze opdracht hebben wij gedaan in nauwe samenwerking met onze vaste partner, Freelancers United.

Voor de Vakmeester is het vinden van goed talent van essentieel belang. Zonder vakmeesters is er tenslotte ook geen Vakmeester. Om constante en kwalitatieve instroom te genereren, is er een scherpe Employer Branding strategie gecreëerd.

Om het merkverhaal van de Vakmeester goed te kunnen vertellen, is er een arbeidsmarktcommunicatieplan opgesteld voor 2023 en toegevoegd aan het algemene communicatieplan. Het plan beschrijft onder andere welke middelen er op welk moment moeten worden ingezet om het werkgeversmerkverhaal te delen.

In het arbeidsmarktcommunicatieplan komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Doelstellingen voor het gehele jaar
  • De verschillende doelgroepen van de Vakmeester
  • De in te zetten middelen en contentvormen
  • Een jaarkalender van alle recruitment marketingactiviteiten

resultaten

  • Een compleet arbeidsmarktcommunicatieplan
  • Een sterker employer brand
  • 50% meer Linkedin volgers binnen een half jaar
Element zwart

Meer projecten

ik wil dit ook

Wij helpen je hier natuurlijk graag bij. Laten we kennis maken, dan vertellen we je alles over de mogelijkheden binnen Recruitment Marketing. Laat je gegevens achter en we nemen snel contact met je op, of plan meteen een afspraak in onze Calendly agenda!