Project

De Toplasser

Element zwart

RM ondersteuning: van ATS advies tot job advertising

De Toplasser is een volledig nieuw merk dat we in samenwerking met Freelancers United hebben gebouwd. Het bedrijf heeft door jarenlange ervaring in het opleiden van lasprofessionals een flinke database opgebouwd. Lasprofessionals zijn schaars en de concurrentie moordend. Vandaar ook het verzoek om een uniek merk met een flitsende visuele identiteit neer te zetten. En niet geheel onbelangrijk: toekomstproof. Daarom hebben we vanaf het begin nauw samengewerkt, hebben we een adviserende rol gespeeld bij het aanschaffen van een Applicant Tracking System en zijn we betrokken geweest bij de uitrol van het systeem.

De Toplasser is dus een volledig nieuw merk. Een nieuw merk met grote ambities, daarom hebben we vanaf het begin over alles mee mogen denken. Zo hebben we De Toplasser bijvoorbeeld geadviseerd over het te kiezen ATS, zijn we betrokken geweest bij de implementatie en hebben we ook de koppeling met de werken-bij site – die we dus ook nog hebben gebouwd – verzorgd.

Na oplevering van de werken-bij site zijn we van start gegaan met job advertising en hebben we een Google Tag Manager-account aangemaakt waarin we tags hebben toegevoegd voor Google Analytics, Facebook Pixel en LinkedIn Insight Tag. Daardoor kunnen we aan de hand van de data die wordt verzameld monitoren hoe de website en onze wervingscampagnes presteren.

resultaten

  • Ruim 3.000 unieke website bezoekers in de eerste maand;
  • 65 kwalitatief goede sollicitaties in de eerste drie maanden;
  • Direct vanaf de start één centrale plek voor vacatures en kandidaatgegevens;
Element zwart

Meer projecten

ik wil dit ook

Wij helpen je hier natuurlijk graag bij. Laten we kennis maken, dan vertellen we je alles over de mogelijkheden binnen Recruitment Marketing. Laat je gegevens achter en we nemen snel contact met je op, of plan meteen een afspraak in onze Calendly agenda!