Project

Crossphase

Element zwart

RM support

Crossphase is een online contentbureau in Leiden dat ruim 150 organisaties helpt met het maken, beheren en strategisch inzetten van content. Hier werken ruim 80 contentspecialisten op detacheringsbasis. De uitdaging van Crossphase is dat er altijd of een tekort aan specialisten is, of een tekort aan opdrachtgevers. Het zoeken naar de balans is dus hun uitdaging. In 2021 is RecruitMarketing ingezet voor een duurzame oplossing voor werving. Door middel van o.a. offline en online werving en employer branding campagnes is dit gelukt en is daarmee de opdracht voltooid. De focus ligt nu weer op het vinden van opdrachtgevers.

Gedurende de doorlopende samenwerking zijn we actief geweest op verschillende RM pijlers:

Employer branding
Awareness campagne ‘Ons DNA’, video gecreëerd door onze partner Freelancers United.

Wervingscampagnes

  • Vacaturetekst optimalisatie t.b.v. campagnes
  • Doorlopende wervingscampagnes voor minstens 8 verschillende vacatures op verschillende kanalen: LinkedIn, Meta (Facebook/Instagram), Google Ads en Twitter. Doorlopend A/B testen van doelgroepen, visuals en copy

ATS

  • Optimalisatie gebruik Recruitee
  • Inrichten datadashboards binnen Recruitee t.b.v. doormeten resultaten campagnes en recruitmentproces

 

 

resultaten

Een kortere time-to-hire, een lagere cost-per-hire en daarmee een duurzame oplossing voor het (voorkomen van een) wervingstekort. De uitdaging dat er te weinig specialisten zijn voor het aantal opdrachten is mede dankzij de inzet van RecruitMarketing opgelost.

Element zwart

Meer projecten

ik wil dit ook

Wij helpen je hier natuurlijk graag bij. Laten we kennis maken, dan vertellen we je alles over de mogelijkheden binnen Recruitment Marketing. Laat je gegevens achter en we nemen snel contact met je op, of plan meteen een afspraak in onze Calendly agenda!